28 Kasım 2014 Cuma

Malika Favre'nin Muhteşem Çizimleri...

Sevgili dostlar çalışmalarına hayran kaldığım bir  illustrator olan MALİKA FAVRE'nin çalışmalarını paylaşacağım.

Hakkında fazla bilgiye sahip değilim ama internette ulaştığım hakkındaki bir röportajı sizinle paylaşacağım. Kendisinden kısaca bahsetmem gerekirse. Marika Favre Paris'te büyümüş, Londra' da yaşayan bir tasarımcı ressam.

Bu arada illüstrasyon hakkında da kısa bir bilgi vermek gerekir diye düşünüyorum. İllüstrasyon (Fransızca: illustration), resim sanatının abartılı ya da doğada benzeri görülemeyecek ve deneysel olarak kurgulanamayacak kompozisyonların resmedilmesi demektir. Gerçekçi resim sanatının bir dalı sayılabilir. Genellikle reklam, eğitim ve fantastik anlatımlara destek olarak çizilir veya bizzat kendisi sanatsal çalışma olarak tasarlanır.

Röportaj: 
https://thegreatdiscontent.com/interview/malika-favre































Malika Favre

1 yorum:

  1. Harika illüstrasyonlar...Bloğunuzla sörf yaparken karşılaştım.. ilginç ve renkli konular, küçük önemli ayrıntılarla..keyif aldım...ayrıca yapmış olduğunuz Amigurumilere de bayıldım..çok şirin bebekleriniz.. :) ellerinize sağlık.. ve sizi takibe aldım.. iyi haftalar dilerim..

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...