9 Nisan 2014 Çarşamba

Şems ve Mevlana

348. Gün (Şems ve Mevlana)
Gel ey Yar...
Bir sabahın ilk ışıkları gibi...
Erken saatlerin kuş sesleri gibi...
Yağacak sağanak yağmurun ilk damlaları gibi...
Gel ey Yar, gel ne olursun gel !
İlkbahar gibi...
Şems-i Tebrizi

Ben seni tanımadan önce, gece gündüz aşk masalları okurdum.
Şimdi senin aşkınla ben kendim masal oldum...
Mevlana

Aşk der ki sana:
...“Yolumdaysan, başım feda yoluna ama bil ki senin de başını isterim yoluma! Kahır, kapris gelecekse senden amenna... Ama ayağına diken batarsa yolumda, ah edip vahlanma. Aşk bilek gücü değil yürek işidir. Yüreğin yetmiyorsa düşme yollara...”
Şems-i Tebrizi

Ey gönlümün sol yarısı!
Aklıma koydum seni, aklım almadı,
Kalbime koydum seni, sana doymadı...
Mevlana

Renk Kodu: C: 30 M: 30 Y: 74 K: 50



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...