23 Şubat 2014 Pazar

Yar Benimdir Kime Ne

305. Gün (Yar Benimdir Kime Ne )

Bu nasıl bir sahipleniştir dostlar. Sevene sevdiği her şeyiyle güzel gelirmiş ya… İyisiyle kötüsüyle sevmedik mi? Ne güzel anlatmış Kul Nesimi…






Ben yitirdim ben ararım yar benimdir kime ne 
Kah girerim öz bağıma gül dererim kime ne 
Kah giderim medreseye ders okurum Hak için 
Kah giderim meyhaneye dem çekerim kime ne 

Sofular haram demişler bu aşkın şarabına 
Ben doldurur ben içerim günah benim kime ne 
Ben melâmet hırkasını kendim giydim eğnime 
Ar u namus şişesini taşa çaldım kime ne 

Sofular secde ederler mescidin mihrabına 
Yâr eşiği secdegâhım yüz sürerim kime ne 
Kah çıkarım gökyüzüne hükmederim Kaf-be-Kaf 
Kah inerim yeryüzüne yar severim kime ne 

Kelp rakip böyle diyormuş güzel sevmek pek günah 
Ben severim sevdiğimi günah benim kime ne 

Nesimi'ye sordular ki yarin ile hoş musun 
Hoş olayım olmayayım o yar benim kime ne 


Kul Nesimi

Formun Üstü
Formun Altı

Formun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 75 M: 0 Y: 58 K: 0


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...