9 Şubat 2014 Pazar

Hüzünlü Bir Aşk Hikâyesi

291. Gün (Hüzünlü Bir Aşk Hikâyesi)

Sevgili dostlar internette gezinirken rastladığım bu aşk hikâyesi beni çok ama çok etkiledi. Oldukça da hüzünlendim diyebilirim. İnsanların birbirini iki günde tükettiği bir çağın mensuplarıyız. Bırakın birbirimizi sevmeyi anlamak için bile zaman vermiyoruz kendimize… Galiba bu hikâye o yüzden beni etkiledi. Fotoğrafların kahramanları Amerikalı fotoğrafçı Angelo Merendino ve Jennifer, Central parkta evlenmiş ve mutlu bir birliktelikleri varmış. Evliliğin 5. ayında Jennifer göğüs kanseri hastalığına yakalanmış. Eşinin hastalığa yakalanmasıyla birlikte ona daha çok destek olan Merendino, Jennifer'ı hiç yalnız bırakmamış. Ve bir karar alarak, hastalık süresince Jennifer'ın fotoğraflarını çekmeye başlamış. Aşağıdaki fotoğraflar çok büyük bir aşkın hikâyesidir.
Sizin de benim kadar etkileneceğinizi düşünüyorum.

Renk Kodu: C: 40 M:72 Y: 0 K: 0






























2 yorum:

  1. Daha önce onların kendi blogunda görmüştüm bu fotoğrafları. Gerçekten etkileyici bir aşkları varmış.

    YanıtlaSil
  2. Şanslı insanlarmış aşkı yaşayan...

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...