27 Ocak 2014 Pazartesi

Nehir Söyleşi Serisi


278. (Nehir Söyleşi Serisi)

Sevgili dostlar, Türkiye İş Bankası Yayınları’nın Nehir Söyleşi Serisi adını verdiği kitaplarıyla tanıştığımdan beri aşağıda fotoğrafları bulunan kitaplarını okudum. Söyleşi ve otobiyografi kitaplarını okumayı çok ama çok severim. Aşağıdaki kitapların hepsi de beni o kadar etkilemiştir ki anlatamam. Mutlaka bu kitapları okumanızı tavsiye ediyorum. Araştırırsanız daha birçok ünlü ismin kitaplarını bulabilirsiniz.

İçlerinde beni en çok etkileyenler Doğan Cüceloğlu ( 2 cilttir) ile Emre Kongar’ın söyleşileridir. Mutlaka okuyun… Emre Kongar’a kitabını okuduktan sonra mail yazdığımı ve aldığım cevabın ise beni çok ama çok mutlu ettiğini söylemeliyim. Doğan Cüceloğlu ise bir seminer için Bodrum’a gelmişti.  Okuduğum bu kitabı imzalatmak için yanına gittiğimde bazı bölümlerinde onunla birlikte ağladığımı söylediğimde o kadar etkilenmişti ki bunu da eklemek istedim. İnanın bana okuduğunuzda ne kadar haklı olduğumu siz de göreceksiniz..



Renk Kodu: C: 34 M: 32 Y: 26 K: 23







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...