2 Ocak 2014 Perşembe

Böyle Gelmiş Böyle Gitmez

253. (Böyle Gelmiş Böyle Gitmez) 

Sevgili dostlar güzel ve yalnız ülkem zor hem de çok zor günler geçiriyor. Bende bu şiiri okuyunca hemen paylaşmak istedim. Güzel ülkemin en kısa zamanda düzlüğe çıkması umuduyla…




O, gülerek anlatırdı, ben de gülerek dinlerdim.
Çoğumuz kendi suçumuzmuş gibi yoksulluğumuzdan utanırız.
Ben de yıllarca yoksulluk ayıbımdan utandım, taa yazar olana dek...
Çoğunluğun yoksul olduğu ülkede, yoksulluğun değil,
varlıklılığın daha utanılası olduğunu yazarlığa başlayınca anladım.''

Aziz Nesin / Böyle Gelmiş Böyle Gitmez

Renk Kodu: C: 29 M: 3 Y: 74 K: 0


Bir coğrafyacı olarak güzel ve yalnız ülkemden kareler paylaşayım istedim...

KAPADOKYA ( Pers dilinde Güzel Atlar Ülkesi anlamına gelmektedir.)
EVİM BODRUM:)))
BÜYÜK VE KÜÇÜK AĞRI DAĞLARI
ÖLÜDENİZ
HAKKARİ ( En çok gitmek istediğim yerlerin başında geliyor.)

MARDİN
UZUNGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...