28 Eylül 2013 Cumartesi

Bütün Kadınların Kafası Karışıktır

157. Gün (Bütün Kadınların Kafası Karışıktır)

Ece Temelkuran’dan yapılan bu alıntıyı okuyunca düşünmeden edemedim sevgili dostlar. Bütün bu özelliklerin hepsine birden sahip olmamızı bekleyenler olduğu doğru… Gerçekten de kafamız karışmasında ne yapsın? Çok hoşuma gittiği için sizinle paylaşmak istedim. Bu yazıya katılacak milyonlarca kadın olduğunu biliyorum vatanımın topraklarında… Bu kitabı mutlaka okumam gerektiğine karar verdim…

"Bütün kadınların kafası karışmasın da ne halt etsin; karşılarında onlardan süper kahraman olmalarını bekleyen adamlar varken, güzel olmaları, hamarat olmaları, gerektiği kadar ve doğru yerde zeki olmaları gerekirken, hep bakımlı, hep istekli, hareketli, eğlenceli, uyumlu olmaları gerekirken ne yapsınlar...

Kıskanç olmayacak, anlayışlı olacak, yeri geldiğinde her türlü sohbete adapte olabilecek, yeri geldiğinde dışında kalıp sadece hizmet edecekken, çocuk doğuracak, hamileyken diğer güzel kadınlarla başa çıkmak zorunda kalacakken ne yapsınlar; düşünmeyip de ne halt etsinler. Karışmasın mı kafaları?"

Ece TEMELKURAN


Renk Kodu: C: 28 M: 0  Y: 57 K: 0


2 yorum:

  1. İyi ki paylaşmışsınız,sanırım ben de okumalıyım diye düşünüyorum...hatta bütün kadınlar okusa hiç fena olmaz...kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...