17 Mayıs 2013 Cuma

Susmalardayım


23. Gün (Susmalardayım

Ara ara sayfamın renklerini, görünümünü değiştiriyorum. Bildiğiniz gibi 365 gün boyunca her günü bir renk temsil ediyor. Bende istiyorum ki rengârenk olsun, bugün açın sayfayı kırmızıya teslim olsun gözünüz, başka bir gün açın maviye dalsın gözleriniz. Bu yüzden bu 365 günlük yolculuğumda her an her şeyi değiştirebilirim.

Şu an içimde fırtına öncesi sessizliği yaşıyorum. Derin bir ruhsal susma içindeyim. Aslında içime çevirmiyorum yüzümü; çünkü çevirirsem karşılaşacaklarımla baş edip edemeyeceğimi bilemiyorum. Bunca yıllık yaşantımda hayatımın en zor yılını geçirdim. Her sabah yılgınlıkla uyandım ve gün içinde o yılgınlığın geçmesi için çaba sarf ettim. Bu çabada beni her gün daha çok mahvetti. Bir patlama yaşanacak ve bundan nasıl bir hasarla çıkacağımı kestiremiyorum. Bu yüzden kendimi hesaba katmadan yaşıyorum.

Hayatımızdaki tekdüzelik aslında ruhumuzu usul usul susturuyor. Her gün aynı şeyleri yapmak, durmak bilmeyen bir çabanın içinde kaybolmamaya çalışmak… Eğer bunların farkında olmadan hayat zaten zor diyerek sadece yaşıyorsan sorun yok. Bu zaten bir çeşit kabulleniş ve bu kişinin yapısıyla alakalıdır. Bazı insanlar bu kabullenişin farkında bile olmadan farkındasız olarak yaşar giderler. Yani anlamadan hayattan geçer giderler.

Birde benim gibi deliler var. (Benim gibi insanların varlığını gözlerine baktığımda anlıyorum. Yılgınlıkla nasıl mücadele ettiklerini... Ruhlarının nasıl solumakta olduklarını…) Ruhunda yaşanan her duygu döngüsünün farkında olan… Her duygu değişimiyle yerle bir olan, sonra yeniden toparlanan ve aslında bir süre sonra dağılacaklarını içlerinde hisseden.

Geçen gün canım dostum (ruhumu derinlemesine, ben tek bir kelime bile söylemeden okuyan insan )Sezen Aksu ile ilgili bir resim paylaşmıştı. Uzun zamandır düşünürdüm hangi kelimeler bizi iyi anlatır diye. O paylaştığı resimde gördüm bunu. Ve inanın bana uzunca bir telefon konuşması yaptık bu cümlenin üzerine.

Siz de bir düşünün bakalım bu cümlenin altında yatan derinliği. Ruhumu okuyan güzel dostum senin yanında sustuğumda bile okuyorsun içimde kurduğum cümleleri.

Sevgili dostlar boş verin mal mülk biriktirmeyi insan biriktirin…
Sustuğunuzda dahi ruhunuzun konuşmasını dinleyen dostlar biriktirin.
Ve gitmeden bir de bunu dinleyin…

http://www.youtube.com/watch?v=ObjHiZeXusw

RENK KODU: C: 31 M: 71 Y:50 K: 25



2 yorum:

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...