2 Mayıs 2013 Perşembe

Neren Ağrırsa Canın Oradadır.



     8.     Gün ( Neren Ağrırsa Canın Oradadır.)

Bütün bir akşamımı dişçide geçiren biri olarak sorumluluğumu yerine getirip oturdum yine bilgisayarın başına… Ne yazsam diye düşünürken diş ağrım başladı. Başlamasını bekliyordum çünkü içi oyula oyula bir hal oldu diyebilirim. Oysa ki her yıl dişçiye giden ben ve son gittiğim dişçiye de sormuştum. “ Bir sorun var mı?” diye. Yok hepsi çok iyi görünüyor demişti. Oysa ki iki tane çürüğüm varmış. O zaman işini iyi yapsaydı bugün bu kadar geç kalınmazdı. Biri bugün bitti diyemiyorum sıcağa karşı ağrı yaparsa yeniden açılacak ve sinirleri alınacak. Diğeri ise açılmayı bekliyor. Anlayacağınız durum oldukça vahim. Ağrılı günler beni bekliyor.

Şimdi gelelim neden çürümüşler. Yanlış diş fırçaladığım için çürümüşler. Oysa ki her gün muntazam olarak fırçalıyordum. Yöntem yanlışmış bu iki günde anladım. Ayakkabı fırçalar gibi fırçalanmazmış dişJ

Bununla ilgili bir haber yapılmış sizinle onu paylaşacağım. Mutlaka okuyun.

Bu arada bugün dişte simetri  diye yeni bir kavram öğrendim. Hemen bu konuda bilgilendirme yapayım. Eğer sağ tarafınızda bir dişiniz çürümüşse mutlaka sol tarafınızdaki o dişin simetri dişine de baktırın; çünkü sağ da çürüyen dişin simetriğinde aynı sırada yer alan diğer dişinizde çürüyebiliyormuş. Ve evet benim simetriğinde yer alan diğer dişim de çürümüş. Acaba şimdi neye yanayım? Simetrisi bozulan dişlerime mi? Ağrıyla geçen saatlerime mi? Yoksa dişçi koltuğunda saatlerce ağzı açık şekilde acı çekmeme mi?

Derim ki dostlar çürüyen dişinizin simetriğinde yer alan dişinize de baktırmayı mutlaka unutmayın. İnşallah size yararım dokunur. Beni mazur görün insanın neresi ağrıyorsa canı oradadır demiş ya büyüklerimiz valla doğru demişler.

Hepinize ağrısız günler diliyorum. Darısı benim de başıma… Ve bu arada beni takip eden tüm dostlar hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varlığınızla mücadelemde beni yalnız bırakmıyorsunuz. Ağrı beni duygusallaştırdı mı ne? :)))
Ve uzun bir şiirden kısa bir bölüm. En sevdiğim şairden 
Halil Cibran’dan;

ACI                                                                                                                                                                                             

Ve bir kadın, 'Bize acıdan bahset' dedi.Ve o cevap verdi:                                                                                                          

Acınız, anlayışınızı saklayan kabuğun kırılışıdır. 
Nasıl bir meyvenin çekirdeği, kalbi Güneş’i görebilsin diye 
kabuğunu kırmak zorundaysa, siz de acıyı bilmelisiniz.  

Halil Cibran

RENK KODU: C: 45 M: 38 Y: 15 K: 21                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...